NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI
Kako naručiti?
Mi smo tu zbog vas, jednostavno samo nazovite na naše telefone te naručite željenu robu sa naše web stranice ili putem e-maila pošaljite narudžbu.
Ukoliko želite naručiti artikle sa natpisom ili logotipom potrebno je poslati materijale za tisak na naš e-mail.
Za izradu R1-računa molimo da nam pošaljete slijedeće potrebne podatke:
naziv objekta-poduzeća
adresa
OIB
telefon
Slobodno nas kontaktirajte u slučaju bilo kakvog upita, te ćemo vam vrlo rado dati željenu informaciju.
Brojevi telefona:
01/3732 029
098/274 823
091/7266 369
095/5954 673
Email: info@pelin1971.hr
Kako platiti?
Gotovinski dostavljaču prilikom dostave (R1 ili običan gotovinski račun) ili virmanski po predračunu.
Za narudžbe većih količina artikala sa logotipom plaćanje je unaprijed po predračunu.
U sve navedene cijene na našoj web stranici je uključen i pdv , a cijene u Eurima su preračunate po tečaju konverzije 1EUR=7.5345 Kn
Gdje se sve dostavlja, koliko košta dostava te u kojem vremenskom roku se roba isporučuje?
Robu dostavljamo po cijeloj Hrvatskoj i EU.
Za uže područje Zagreba, robu dostavljamo u roku 24 sata, a
za ostali dio Hrvatske robu dostavljamo u roku 48 sati (osim za personalizirane artikle). EU dostavljamo u roku cca 3-5 dana.
Dostava po cijeloj Hrvatskoj je besplatna za narudžbe preko 140 eur, a za manje narudžbe dostava se naplaćuje 4.98 eur
Dostava za uže područje Zagreba je besplatna za narudžbe preko 70 eur, a za manje narudžbe dostava se naplaćuje 4.98 eur
Dostava po EU se naplaćuje po cjeniku dostavne službe.
Minimalna narudžba : za personalizirane poklone može se naručiti i samo jedan artikl , a za ostalu robu minimalna narudžba je u vrijednosti robe od 25 eur na više za privatne osobe te od 50 eur na više za pravne osobe.
Povrat robe / lom robe u transportu ?
Ispravne proizvode (nepersonalizirano izrađene artikle) je moguće zamjeniti za neku drugu robu iz našeg asortimana na način da kupac o svojem trošku izvrši povrat kupljenog proizvoda u originalnom pakiranju do 14 dana od kupnje. Ispravne personalizirano izrađene artikle po kupčevoj naudžbi, nažalost nije moguće zamjeniti (ukoliko je došlo do greške u tisku od strane prodavača tada kompletan trošak snosi prodavač i izrađuje novi artikl besplatno).
Kod povrata robe za pravne osobe,uz robu je potrebno priložiti račun i ovjerenu povratnicu,a kod povrata robe za privatne osobe,uz robu je potrebno priložiti samo račun.
U slučaju loma robe u transportu ,trošak novog artikla snosi prodavač i to na slijedeći način:
-kada se zaprimi paket u kojemu se nalazi oštećeni artikl potrebno je poslikati paket zajedno sa vidljivim oštećenim artiklom u njemu,zasebno oštećeni artikl te deklaracija/naljepnica sa paketa.Te tri slike je potrebno poslati isti dan kada se zaprimi paket na naš e-mail info@pelin1971.hr kako bi ih proslijedili na reklamaciju dostavnoj službi. U protivnom osiguravajuća kuća dostavne službe nažalost ne priznaje štetu.
Radno vrijeme?
Ponedjeljak – Petak: 8 – 16 h
…. i to je to ….