NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI

Kako naručiti?

Mi smo tu zbog vas, jednostavno samo nazovite na naše telefone te naručite željenu robu sa naše web stranice ili putem e-maila pošaljite narudžbu.
Ukoliko želite naručiti artikle sa natpisom ili logotipom potrebno je poslati materijale za tisak na naš e-mail.

Za izradu R1-računa molimo da nam pošaljete slijedeće potrebne podatke:

naziv objekta-poduzeća
adresa
OIB
telefon

Slobodno nas kontaktirajte u slučaju bilo kakvog upita, te ćemo vam vrlo rado dati željenu informaciju.

Brojevi telefona:

01/3732 029
098/274 823
091/7266 369
095/5954 673

Email: info@pelin1971.hr

Kako platiti?

Gotovinski dostavljaču prilikom dostave (R1 ili običan gotovinski račun) ili virmanski po predračunu.

Za narudžbe većih količina artikala sa logotipom plaćanje je unaprijed po predračunu.

U sve navedene cijene na našoj web stranici je uključen i pdv , a cijene u Eurima su preračunate po tečaju konverzije 1EUR=7.5345 Kn

Gdje se sve dostavlja, koliko košta dostava te u kojem vremenskom roku se roba isporučuje?

Robu dostavljamo po cijeloj Hrvatskoj i EU.

Za uže područje Zagreba, robu dostavljamo u roku 24 sata, a
za ostali dio Hrvatske robu dostavljamo u roku 48 sati (osim za personalizirane artikle). EU dostavljamo u roku cca 3-5 dana.

Dostava po cijeloj Hrvatskoj je besplatna za narudžbe preko 140 eur, a za manje narudžbe dostava se naplaćuje 4.98 eur

Dostava za uže područje Zagreba je besplatna za narudžbe preko 70 eur, a za manje narudžbe dostava se naplaćuje 4.98 eur

Dostava po EU se naplaćuje po cjeniku dostavne službe.

Minimalna narudžba : za personalizirane poklone može se naručiti i samo jedan artikl , a za ostalu robu minimalna narudžba je u vrijednosti robe od 25 eur  na više za privatne osobe te od 50 eur na više za pravne osobe.

Povrat robe / lom robe u transportu ?

Ispravne proizvode  (nepersonalizirano izrađene artikle) je moguće zamjeniti za neku drugu robu iz našeg asortimana na način da kupac o svojem trošku izvrši povrat kupljenog proizvoda u originalnom pakiranju do 14 dana od kupnje. Ispravne personalizirano izrađene artikle po kupčevoj naudžbi, nažalost nije moguće zamjeniti (ukoliko je došlo do greške u tisku od strane prodavača tada kompletan trošak snosi prodavač i izrađuje novi artikl besplatno).

Kod povrata robe za pravne osobe,uz robu je potrebno priložiti račun i ovjerenu povratnicu,a kod povrata robe za privatne osobe,uz robu je potrebno priložiti samo račun.

U slučaju loma robe u transportu ,trošak novog artikla snosi prodavač i to na slijedeći način:

-kada se zaprimi paket u kojemu se nalazi oštećeni artikl potrebno je poslikati paket zajedno sa vidljivim oštećenim artiklom u njemu,zasebno oštećeni artikl te deklaracija/naljepnica sa paketa.Te tri slike je potrebno poslati isti dan kada se zaprimi paket na naš e-mail info@pelin1971.hr kako bi ih proslijedili na reklamaciju dostavnoj službi. U protivnom osiguravajuća kuća dostavne službe nažalost ne priznaje štetu.

Radno vrijeme?

Ponedjeljak – Petak: 8 – 16 h

…. i to je to ….